Custom Search

SUREVIA : Tulen dan Pemanis Yang Baik Untuk Kesihatan


 Memperkenalkan Paket SureVia Stevia Pemanis Semula Jadi untuk PenggunaRasa manis, alternatif semulajadi untuk gula ada di sini. Gunakan SureVia seperti gula biasa untuk masakkan , minuman, membakar kek dan juga memerap makanan. Ia mempunyi rasa yang sungguh lazat malahan ianya menyihatkan kesihatan.
  • Produk yang disahkan HALAL
  • Kesemua bahan semula jadi, tiada bahan kimia atau pengubahsuaian genetik
  • Tiada mengandungi kalori
  • Ekstrak StebianA yang tulen, Rebaudioside A
  • Rasa yang sungguh hebat, tiada rasa pahit
  • Sangat sesuai untuk penyakit kencing manis, sakit pinggang, darah tinggi, yang menjaga berat badan dan pesakit kecenderungan gula

SureVia merupakanpemanis bebas kalori yang diekstrak daripada pokok Stevia yang terpilih dan merupakan produk kebanggaan SteviaSugar Corporation.
Bahan pemanis utama SureVia ialah StebianA98 yang merupakan elemen paling manis satu paket kecil SureVia atau satu sudu tea SureVia bersamaan dua sudu teh gula biasa.

SureVia dikeluarkan dalam bentuk paket yang mudah digunakan ia disediakan dalam dua saiz pek.
  • Satu pek besar berisi 50pek kecil (50g)
    Setiap satu pek kecil dapat memberikan rasa manis seperti dua sudu teh gula biasa
Harga : Rm15.90 (Semenanjung)
          Rm17.50 (Sabah/Sarawak)

RINGKASAN
  SureVia adalah gula Stevia yang sedap, dipaket dan sedia untuk digunakan.Ia dihasilkan dalam bentuk paket-paket kecil seberat 100g, ia sesuai untuk penjagaan kesihatan kerana ia mempunyi rasa yang hebat dan sungguh luar biasa, tidak pahit, tidak mengandungi toksid, tidak mengandungi kalori dan yang lebih penting ia Halal dan sesuai digunakan oleh semua golongan.
Ciri-ciri mengagumkan gula Stevia dapat melepasi halangan sakit kencing manis, malah orang biasa boleh menikamati minuman dan makanan tanpa ragu-ragu daripada Stevia.

No comments:

Post a Comment